niedziela, 19 stycznia 2014

LEŚNO-POLNA MANDALA MARTYNY








Zachwyciła mnie...

2 komentarze:

  1. Martyna- pięknie ją ułożyłaś, połączyłaś i sprawiłaś przenikanie ... spiralka cudna z skorupkami ślimaczków mających też spiralki :)... samo życie ułożone z czterech kół a wyglądają jak płatki kwiatu gdzie wszystko jest możliwe. Czerwień życia zielenią życia gdzie zieleń gasi ostrą czerwień i wzajemnie się wzmacniają pozytywnie. Brązy i czernie- mnie przywodzą na myśl ziemię i przypomina mi się agatowa kobieta- pasy brązów i czerń żyznych włosów jak czarnej ziemi- tej najżyźniejszej ziemi, najbardziej bogatej w naturalne surowce. W tym wydaniu czerń jest piękna, głęboka. Dziękuję Jestem że ją pokazałaś <3 Pozdrawiam Cię Martynko i do następnego zobaczenia co ? <3
    Jeszcze dodam że czerń jest dla mnie spotkaniem ze źródłem w czasie jednej z podróży- zobaczyłam swoje źródełko miodowe- bursztynowe- żółte a to wielkie było czernią taką jak czarna ziemia z całą jej głębią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Anilalah. Dziękuję za wpis. Ja też kiedyś polubiłam czerń… na równo z innymi kolorami. Płodny 'czarnoziem"… To źródełko miodowe- bursztynowe- żółte kojarzy mi się... ze Źródłem Świadomości...

      Usuń