sobota, 5 grudnia 2015

LATEM...



6 komentarzy:

  1. Piękne włosy :)
    Jak radzisz sobie z ich myciem ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Radzę sobie bez problemów. :-)
    Myję je co 3 - 4 tygodnie (a czasem nawet rzadziej). Przez ponad tydzień są w miarę "puszyste", a potem je związuję albo splatam na różne sposoby, albo w koki skręcam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sage za odwiedziny i wpis.

      Pewna zdolna i utalentowana Dama to zdjęcie zrobiła, a ja je tylko trochę wykadrowałam.
      Dziękujemy. ;-)

      Usuń
  4. wow, jakie piękne foto...i te cudne włosy
    Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochana Mario.
      W zasadzie to z myślą o tobie to zdjęcie wkleiłam, bo wspomniałaś niedawno o naturalnych włosach. :-) Kiedyś miałam rude i farbowałam je naturalnymi ziołami (co widać na zdjęciu na samym dole. :-) Ale kilka lat temu poczułam, że potrzebuję wrócić do naturalnego koloru. No i jest, jak jest... ;-)
      Pozdrawiam cię serdecznie i dziękuję za wpis.

      Usuń